Sunday, October 22, 2006

Le Colorado Provençal

(english text follows)


Pas de balade prévue ce dimanche, mais voici quelques photos d'une escapade récente dans le Vaucluse. Un peu d'évasion avec ces dégradés de couleurs qui m'ont rappelé mon périple à travers les parcs nationaux américains. Ah, souvenirs, souvenirs!







-------------------------------------------------------------------------------------------------

No trip this Sunday but here are a few photos from a hike in the "Provençal Colorado" in Vaucluse. All these contrasting colors reminded me of the National Parks in the US I visited a few years ago. A little taste of wilderness but I hope I'll be able to go back to America one day!

5 Comments:

Blogger MOM said...

je serais pas sur la dernière photo par hasard

6:52 PM  
Anonymous blair said...

you are right, these pics look like they could have easily been taken in Colorado. Beautiful!

3:57 PM  
Anonymous meria said...

Merci pour ta visite chez moi! ça me permet de découvrir ton joli univers et les magnifiques de rustrel ou j'adorais aller lorsque j'habitais dans le vaucluse (maintenant c'est plus le même paysage oula: québec rires)

5:05 PM  
Anonymous Sarah said...

Honte à moi, je ne connais même pas cet endroit !!! A rajouter sur ma liste de lieux à voir... :-)

11:30 AM  
Blogger raybanoutlet001 said...

canada goose outlet
michael kors outlet
michael kors outlet
san antonio spurs jerseys
ray ban sunglasses
coach outlet online
oakley sunglasses wholesale
adidas yeezy
dolphins jerseys
coach outlet online

4:32 AM  

Post a Comment

<< Home